Pogoji poslovanja

Ponudnik izdelkov oziroma storitev je:
Naziv: ERTG d.o.o. trgovina, d.o.o.
Naslov: Dunajska cesta 159
Pošta in kraj: 1000 Ljubljana, Slovenija
Davčna številka: SI 39465608, podjetje je davčni zavezanec
Matična številka: 8602549000
Kontaktni elektronski naslov: hello (@) bollsen . si
Kontaktna telefonska številka: +386 1 5609740
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v Sodni register RS dne 11.02.2020.

Dodatna opozorila

Ponudnik uporabnike posebej opozarja na naslednjo vsebino:
Vse informacije na spletni strani so zgolj informativnega značaja in ne predstavljajo nadomestila za strokovni nasvet, diagnozo ali zdravljenje, ki ga lahko zagotovi izključno zdravnik ali ustrezno usposobljeno zdravstveno osebje.
Izdelki, kot so čepki za ušesa, niso medicinski pripomočki in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje zdravstvenih stanj, kot so izguba sluha, tinitus ali druge bolezni.

Če imate težave s sluhom, bolečine v ušesih ali uporabljate medicinske pripomočke (kot so slušni aparati), se pred uporabo naših izdelkov posvetujte z zdravnikom ali ORL-specialistom.

Spletna stran

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse uporabnike, ki sklepajo pogodbe na daljavo preko elektronske pošte ali prek spletnih mest v upravljanju ponudnika (npr. bollsen.si). Namenjeni so urejanju razmerij med ponudnikom in potrošniki ob spletni prodaji izdelkov.

Uporabna zakonodaja

Za presojo in razlago teh pogojev se uporablja veljavna zakonodaja Republike Slovenije. Dokument je pripravljen skladno z določili:

  • Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. l. RS št. 83/01 s spremembami),

  • Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP),

  • Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),

  • Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2),

  • Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1),

  • Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP),

  • ter druge relevantne nacionalne in evropske zakonodaje.

Temeljna načela poslovanja

  1. Ponudnik pri delovanju spletne strani in prodaji izdelkov upošteva veljavne predpise, zakonitost ter načela poštenega poslovanja.

  2. Zavezani smo ravnanju v skladu z dobrimi poslovnimi praksami in k izpolnjevanju obveznosti z ustrezno skrbnostjo.

  3. Zavezujemo se k jasni in pregledni komunikaciji – naši pogoji poslovanja so oblikovani tako, da uporabnike jasno seznanijo z njihovimi pravicami in obveznostmi.

  4. Pri obdelavi osebnih podatkov spoštujemo načelo sorazmernosti – zbiramo in obdelujemo le podatke, ki so nujno potrebni za namene, za katere so bili zbrani. Vsa pravila glede varstva osebnih podatkov so podrobneje opisana v Politiki zasebnosti, ki je objavljena na naši spletni strani.

UPORABA SPLETNE STRANI

Namen uporabe

Spletna stran je namenjena različnim oblikam uporabe, kot na primer:

  1. pregledovanju informacij, ki so objavljene na strani,

  2. izpolnjevanju in oddajanju spletnih obrazcev,

  3. naročanju izdelkov ali storitev preko spletnega sistema,

  4. ustvarjanju uporabniškega računa (registraciji),

  5. dostopanju in uporabi spletne aplikacije,

  6. objavljanju komentarjev in mnenj,

  7. ter vsem ostalim funkcionalnostim, ki jih spletna stran omogoča.

Pravila odgovorne uporabe

Uporabniki so dolžni spletno stran uporabljati na način, ki ne škoduje ponudniku, drugim uporabnikom ali tretjim osebam. Strogo je prepovedano naslednje ravnanje:

  1. poseganje v avtorske in druge pravice intelektualne lastnine, ki pripadajo tretjim osebam,

  2. kršitev osebnostnih pravic drugih posameznikov, vključno s posegi v verska ali politična prepričanja, zdravstveno stanje ali druge občutljive podatke,

  3. širjenje sovražnega govora, spodbujanje nasilja ali drugih neetičnih vsebin,

  4. spodbujanje uporabe prepovedanih substanc ali nezakonitih izdelkov,

  5. izvajanje spletnih prevar, kot je npr. ribarjenje (phishing),

  6. namerna distribucija škodljive programske opreme, kot so virusi, trojanski konji, okužene datoteke ali druge vrste destruktivnih elementov,

  7. uporaba strani za nezakonito deljenje datotek preko sistemov P2P (peer-to-peer),

  8. uporaba spletnega mesta za t. i. rudarjenje kriptovalut,

  9. in vsako drugo ravnanje, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo ali pravicami tretjih oseb.

Odgovornost za vsebino spletne strani

Ponudnik si prizadeva, da so spletna stran in vsebine, ki jih objavlja, dostopne, ažurne in delujoče. Kljub temu ne odgovarja za motnje ali nepravilnosti v delovanju, ki so posledica višje sile, tehničnih napak zunaj njegovega nadzora ali drugih nepredvidljivih okoliščin. V primeru napak ponudnik ravna z dolžno skrbnostjo ter jih odpravlja v najkrajšem možnem času.

Ponudnik ne izključuje odgovornosti v primerih, kjer zakon izrecno določa, da je izključitev ali omejitev odgovornosti nedopustna – ne glede na to, ali mora dokazno breme nositi uporabnik ali ponudnik.

V naslednjih primerih ponudnik ni odgovoren za škodo, razen če uporabnik izkaže nasprotno:

  1. kadar uporabnik ne ravna v skladu z navodili za uporabo spletnega mesta,

  2. kadar uporabnik krši določila splošnih pogojev poslovanja,

  3. zaradi manjših slovničnih nepravilnosti v besedilu,

  4. če spletno mesto ni na voljo neprekinjeno 24 ur na dan, 7 dni v tednu,

  5. v primeru povezav do zunanjih strani (npr. za plačila), ki so vključene zgolj informativno – razen če ni drugače navedeno.

Odgovornost uporabnika

  1. Uporabnik, ki se z določili splošnih pogojev ne strinja, mora prenehati z uporabo spletne strani.

  2. Obveznost uporabnika je, da spletno stran uporablja na način, ki ne povzroča škode – namerno ali iz malomarnosti.

  3. Če zazna težave v delovanju ali tehnične napake, lahko o tem obvesti ponudnika, še posebej kadar te težave izvirajo iz zunanjih vplivov, ki jih ponudnik sam morda ne zazna.

  4. V primeru, da so vsebine namenjene le polnoletnim osebam, je uporabnik o tem obveščen, in če tega pogoja ne izpolnjuje, mora spletno stran zapustiti.

  5. Če je za naročilo določenih izdelkov ali storitev zahtevana polnoletnost, je uporabnik na to opozorjen pred oddajo naročila – naročilo je v tem primeru dovoljeno le osebam, ki izpolnjujejo ta pogoj.

Uporabniški račun in registracija

  1. Ob registraciji je uporabnik dolžan vnesti točne in resnične podatke. Uporaba osebnih podatkov tretjih oseb ni dovoljena.

  2. Uporabniško ime in geslo mora uporabnik varovati pred dostopom drugih oseb in ju ne sme deliti.

  3. V primeru suma zlorabe ali posredovanja neresničnih podatkov si ponudnik pridržuje pravico do uvedbe pravnih ukrepov.

Pravila komentiranja

  1. Uporabnikom ni dovoljeno žaliti drugih komentatorjev, obiskovalcev strani ali upravljavca spletnega mesta.

  2. Vsi komentarji morajo biti spoštljivi – vsakršna oblika sovražnega govora, zaničevanja ali diskriminacije (na podlagi spola, rase, vere, političnega prepričanja ipd.) je strogo prepovedana.

  3. Ni dovoljeno objavljati slik, videov ali druge vsebine, ki bi lahko bile žaljive, neprimerne, vzpodbujale nasilje, diskriminacijo, uporabo prepovedanih substanc, igre na srečo ali posegale v pravice tretjih oseb (vključno z intelektualno lastnino).

  4. Prepovedano je objavljanje pornografskih vsebin, spodbujanje kaznivih dejanj, prekrškov ali drugih neprimernih oblik vedenja.

  5. Upravljavec ali moderator si pridržuje pravico, da ob kršitvah teh pravil začasno ali trajno onemogoči možnost komentiranja uporabniku – brez predhodnega opozorila.

Avtorske pravice

Besedila in druge vsebine

Vse besedilne vsebine, ki so objavljene na tej spletni strani, so avtorsko zaščitene. Njihovo kopiranje, razmnoževanje ali druga uporaba izven okvirov dogovorjenega sodelovanja med uporabnikom in ponudnikom ni dovoljena, razen v primeru, ko je to izrecno navedeno. Vsak nepooblaščen poseg v vsebine pomeni kršitev avtorske pravice in lahko vodi v ustrezne pravne ukrepe.

Fotografije in avdiovizualne vsebine

Vse slike, videoposnetki in druga avdiovizualna gradiva so last ponudnika oziroma njihovih avtorskih imetnikov. Njihova uporaba zunaj predvidenega konteksta brez pisnega dovoljenja ni dovoljena. Kakršna koli kršitev teh pravic se šteje za poseg v intelektualno lastnino in je lahko predmet pravnega postopka.

Pravni dokument

Ti pogoji poslovanja so last ponudnika oziroma upravljavca informacijskega sistema, ki skrbi za njihovo vzdrževanje. Njihovo kopiranje, širjenje ali uporaba v komercialne ali druge namene ni dovoljena brez izrecnega pisnega dovoljenja lastnika sistema. Uporabnikom je dovoljeno shranjevanje ali tiskanje teh pogojev izključno za osebno rabo in v okviru sodelovanja s ponudnikom.

Za morebitna vprašanja v zvezi z avtorskimi pravicami in dovoljenji za uporabo dokumenta se obrnite na ponudnika ali upravljavca informacijskega sistema.

PRODAJA IZDELKOV

Predstavitev ponudbe

Izdelki, ki jih ponujamo, so podrobno opisani na naši spletni strani. Pri vsakem izdelku so navedene ključne lastnosti, cena, možnosti dostave, predvideni dobavni roki, načini plačila ter dodatne informacije, kot so popusti, akcijske ponudbe in uporaba promocijskih kod ali kuponov, če so na voljo. Vse navedeno uporabnikom omogoča premišljeno in informirano odločitev ob nakupu.

Kako oddati naročilo

Naročilo izdelkov poteka preko spletne košarice. Uporabnik sledi korakom na strani in potrdi naročilo na koncu postopka. Podroben opis celotnega postopka naročanja je dostopen tukaj: Postopek nakupa, informacije o uporabi točk zvestobe pa tukaj: Točke zvestobe.

Cenik izdelkov

  1. Cene so izražene v evrih (€). Ob vsaki ceni je jasno navedeno, ali vključuje davek na dodano vrednost (DDV), vključno z njegovim odstotkom, ali ne. Celoten strošek naročila, vključno z DDV, je prikazan v povzetku nakupa.

  2. Uporabnik je pred zaključkom naročila seznanjen tudi s stroški dostave – ti so ali že vključeni v ceno ali prikazani ločeno.

  3. Cene izdelkov se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Vendar pa za že potrjena naročila veljajo pogoji in cene, kot so bili objavljeni ob potrditvi nakupa.

  4. Promocijske kode in popusti se ne seštevajo, razen če je drugače izrecno določeno.

Možnosti plačila

Za naročene izdelke ponujamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju – znesek se poravna dostavni službi ob prevzemu; pri tem se lahko zaračuna dodatna provizija.

  • PayPal – varen način spletnega plačevanja.

  • Kreditne in debetne kartice – sprejemamo Mastercard, Visa, Diners, Activa, Maestro.
    Podrobnejši opis načinov plačila je na voljo tukaj: Plačilne metode.

Uporabnik prejme račun ob dostavi v fizični obliki ali na elektronski naslov, odvisno od dogovora. V primeru, da se uporabnik in ponudnik dogovorita za izključno elektronsko prejemanje računov, fizična izdaja ni zagotovljena. Računi in sklenjene prodajne pogodbe se arhivirajo v poslovnih prostorih ponudnika in hranijo 10 let. Uporabnik lahko na podlagi pisne zahteve prejme kopijo računa brezplačno – bodisi po e-pošti bodisi po pošti.

DARILNI BONI

Nakup in uporaba

Uporabniki lahko v naši spletni trgovini kupijo darilne bone ter jih uporabijo kot način plačila izključno za nakupe v okviru iste spletne trgovine. Darilni bon predstavlja vrednostni dokument, ki ga izstavimo v digitalni obliki – prejemnik ga prejme po elektronski pošti kot PDF-datoteko. Vsak bon ima edinstveno kodo, s katero se identificira pri unovčenju.

Na darilne bone se smiselno uporabljajo določila teh splošnih pogojev poslovanja, pri čemer velja posebnost pri plačilu – bone je mogoče plačati le s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami ali prek sistema PayPal.

Veljavnost darilnega bona je praviloma 12 mesecev od dneva izdaje, razen če je na bonu naveden drug datum. Darilnih bonov ni mogoče zamenjati za denar. Vsak bon mora biti izkoriščen v celoti; če je skupna vrednost naročila višja od zneska na bonu, kupec razliko doplača.

Postopek unovčitve

Uporabnik izbere želene izdelke, jih doda v košarico in nadaljuje z naročilom. Po vnosu osebnih podatkov, izbiri načina dostave in načina plačila, v posebno polje vnese kodo darilnega bona in klikne gumb »Shrani«. Možna je tudi uporaba več bonov v enem naročilu – vsak bon se vnese posebej.

Vrednost bonov se samodejno odšteje od celotnega zneska naročila, preostanek pa se prikaže za doplačilo.

V primeru, da je naročilo preklicano ali ni zaključeno, se neizkoriščen znesek darilnega bona povrne v obliki novega bona enake vrednosti. Če je bil bon plačan s PayPalom ali kartico, se povračilo lahko izvede na isti način, če kupec tako želi in posreduje podatke (kode bonov in številko naročila) na uradni kontaktni e-naslov ponudnika.

DOBAVNI ROK

Dobavni rok za izdelke, ki so na zalogi, je običajno do 3 delovne dni po prejemu plačila oz. potrditve naročila (v primeru plačila po povzetju). V nobenem primeru pa ne presega 30 dni, razen v izjemnih okoliščinah.

Če dobava iz kakršnega koli razloga ne bi bila mogoča v tem roku, bo uporabnik o tem pravočasno obveščen. V takem primeru lahko uporabnik določi dodaten rok za izpolnitev. Če tudi v tem dodatnem roku dobava ne bo izvedena, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.

Če je pravočasna dostava ključnega pomena (npr. za rojstnodnevno darilo) in je uporabnik to izrecno navedel pri naročilu, lahko brez dodatnega roka odstopi od nakupa, če dostava ni izvedena v dogovorjenem času. V primeru odstopa bo ponudnik vrnil celoten znesek že opravljenih plačil.

STROŠKI DOSTAVE

Dostava izdelkov poteka prek pogodbenega partnerja za paketno dostavo. Strošek dostave je lahko odvisen od več dejavnikov – teže in velikosti paketa, količine izdelkov, izbranega plačilnega načina ter vrste dostave – in se zaračuna po veljavnem ceniku dostavne službe.

Natančen znesek poštnine je prikazan pred zaključkom naročila, tako da je uporabnik z njim seznanjen še pred potrditvijo nakupa.

Dostava se običajno opravi v dopoldanskem času, med delovnimi dnevi (ponedeljek–petek), na naslov, ki ga je uporabnik navedel v naročilu. Če prevzem na naslovu ni mogoč, se pošiljka dostavi na prevzemno mesto ali na način, dogovorjen z dostavljavcem.

Če kupec neupravičeno ne prevzame pošiljke, zaradi česar se ta vrne nazaj ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico, da ob prihodnjih naročilih onemogoči možnost plačila po povzetju, zaradi zaščite pred nepotrebnimi stroški.

Več o vrstah dostave in stroških si lahko preberete tukaj: Vrste in stroški dostave.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Prenos tveganja

Tveganje za poškodbo ali izgubo izdelkov preide na kupca v trenutku, ko fizično prejme izdelke ali jih prejme oseba, ki jo je kupec določil za prevzem (in ni prevoznik ali dostavna služba). Če je embalaža izdelka vidno poškodovana, lahko kupec zavrne prevzem. Prav tako lahko poškodbo embalaže fotografira in obvesti prodajalca, vendar to ni obvezno.

Dokler kupec izdelkov ne prevzame, nosi prodajalec odgovornost za dostavo brezhibnih izdelkov, v pravilni količini, ob dogovorjenem času ter s priloženo ustrezno dokumentacijo.

JAMSTVO ZA SKLADNOST IZDELKOV

Rok za obvestilo

Če kupec pri izdelku zazna neskladnost, mora o tem obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev od trenutka, ko je neskladnost opazil. Po izteku dveh mesecev od zaznave, ali dveh let od nakupa, pravica do uveljavljanja zahtevkov zaradi neskladnosti preneha.

Možnosti kupca

Kupec lahko najprej zahteva:

  • popravilo izdelka, ali

  • zamenjavo z novim brezhibnim izdelkom.

Za uveljavljanje teh pravic mora kupec omogočiti prodajalcu dostop do izdelka. Stroške popravila, pošiljanja, zamenjave, dela in materiala v celoti krije prodajalec. Postopek mora biti zaključen najkasneje v 30 dneh, izjemoma podaljšano do 45 dni ob predhodnem obvestilu.

Pravica do znižanja cene ali odstopa od pogodbe

Če popravilo ali menjava nista mogoča ali bi za prodajalca predstavljala nesorazmerno breme, lahko kupec:

  • zahteva znižanje kupnine, ali

  • odstopi od pogodbe.

Če od nakupa ni minilo več kot 30 dni, lahko kupec takoj odstopi od pogodbe, brez obveznosti predhodne zamenjave. V primeru odstopa mora prodajalec vrniti plačani znesek v osmih dneh po prejemu izdelka ali dokaza o vračilu. Pri zahtevku za znižanje cene mora biti vračilo izvedeno prav tako v roku osmih dni.

Če prodajalec dokaže, da je neskladnost neznatna, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe.

POSTOPEK UVELJAVLJANJA ZAHTEVKOV

Kupec lahko vloži zahtevek za odpravo neskladnosti:

  • ustno na sedežu podjetja, ali

  • pisno na elektronski ali poštni naslov prodajalca.

Zahtevek mora vsebovati:

  1. kontaktne podatke kupca,

  2. jasno navedbo izdelka (ali izdelkov),

  3. natančen opis zaznane neskladnosti,

  4. priložen račun ali drug dokaz o nakupu pri prodajalcu,

  5. po potrebi dodatne informacije glede uporabe izdelka in spoštovanja navodil.

Kontaktni podatki:

E-naslov: hello (@) bollsen.si
Naslov podjetja: ERTG d.o.o., Dunajska cesta 159, 1000 Ljubljana, Slovenija
Zadeva: Uveljavljanje jamstva za skladnost izdelkov

GARANCIJE

Izročitev garancijskega lista

Za izdelke, pri katerih je v skladu z zakonodajo obvezna garancija, prodajalec (ponudnik) naročniku najkasneje ob dobavi izroči tudi veljaven garancijski list. Z garancijo se jamči, da bo izdelek brezhibno deloval vsaj eno leto od datuma nakupa (zakonska – obvezna garancija), ali dlje, če je za izdelek izdana podaljšana (prostovoljna) garancija.

Uveljavljanje garancije

Kupec lahko uveljavlja garancijo pri garantu, ki je lahko:

  • prodajalec (ponudnik),

  • proizvajalec izdelka,

  • ali pooblaščeni servis.

Če izdelek ne ustreza navedenim specifikacijam ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem dokumentu, lahko kupec najprej zahteva popravilo napake. Če garant v roku 40 dni od prejema zahtevka napake ne odpravi, mora brezplačno zagotoviti zamenjavo izdelka z novim in brezhibnim.

V določenih primerih se ta rok lahko izjemoma podaljša do 45 dni, vendar mora biti kupec o tem obveščen pred potekom 30. dne.

Če popravilo ali menjava v predvidenem roku nista izvedena, ima kupec pravico zahtevati:

  • celotno povračilo kupnine, ali

  • znižanje kupnine, skladno z zmanjšano vrednostjo izdelka.

Če je od nakupa minilo manj kot 30 dni, ima kupec možnost, da takoj odstopi od pogodbe, ne da bi moral najprej zahtevati zamenjavo izdelka.

Pravica do nadomestnega izdelka

Če v času popravila ali menjave garant ne zagotovi nadomestnega izdelka za začasno uporabo, lahko kupec zahteva povračilo morebitne nastale škode, ki je nastala zaradi nezmožnosti uporabe izdelka od trenutka uveljavitve zahtevka do njegove rešitve.

Vse stroške v zvezi z uveljavljanjem garancije (vključno s stroški pošiljanja, popravila, dela in materiala) nosi garant.

POSTOPEK UVELJAVLJANJA GARANCIJE

Podrobnosti glede postopka uveljavljanja so navedene na posameznem garancijskem listu, ki ga kupec prejme skupaj z izdelkom.

Za dodatna vprašanja ali oddajo zahtevka se lahko kupec obrne na prodajalca preko naslednjih kontaktov:

E-naslov: hello (@) bollsen.si
Poštni naslov:
ERTG d.o.o.
Dunajska cesta 159
1000 Ljubljana
Slovenija
Zadeva: Uveljavljanje garancije

OCENJEVANJE IZDELKOV

Po preteku štirinajstih dni od uspešnega nakupa lahko kupec na spletni strani oceni izdelke, ki jih je dejansko naročil in jih ni vrnil v okviru pravice do odstopa. Prodajalec kupcu pošlje vabilo za oceno po elektronski pošti, ki vsebuje povezavo do osebnega pregleda kupljenih izdelkov.

Ocene se oddajo na lestvici od 1 do 5, pri čemer:

  • 1 pomeni popolno nezadovoljstvo,

  • 5 pa popolno zadovoljstvo z izdelkom.

V primeru ocene 1 ali 2 kupec prejme dodatno prošnjo po pojasnilu. Če je podano mnenje konstruktivno, razumljivo in izraženo spoštljivo, se upošteva pri nadaljnjih izboljšavah izdelkov ali storitev. Vsebine, ki so žaljive, neargumentirane ali očitno namenjene škodovanju ugledu prodajalca, se lahko iz sistema izločijo brez dodelitve nagradnih točk.

Za vsako veljavno oddano oceno kupec prejme 50 točk zvestobe. Ena točka zvestobe ima vrednost 1 cent. Točke je mogoče unovčiti pri naslednjem nakupu. Ocene lahko oddajajo le registrirani uporabniki, vsak izdelek pa se lahko oceni enkrat. Več o sistemu nagrajevanja: Točke zvestobe
Registrirajte se tukaj: Registracija.

NAVODILA ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE

Vsi izdelki, kjer je to primerno, so opremljeni z jasnimi navodili za uporabo in/ali vzdrževanje. Kupec je dolžan navodila natančno prebrati pred uporabo izdelka. V primeru nejasnosti je prodajalec na voljo za dodatna pojasnila, saj lahko nepravilna uporaba ali neustrezno vzdrževanje privedeta do poškodb izdelka ali skrajšanja njegove življenjske dobe.

POSEBNI DOGOVORI

Ne glede na določila teh pogojev si ponudnik in kupec lahko individualno dogovorita posebne pogoje, če je dogovor sklenjen soglasno in v obojestransko korist. Vendar takšni dogovori ne smejo omejevati pravic fizične osebe, ki ji pripadajo po teh pogojih ali veljavni zakonodaji.

Prodajalec lahko oblikuje posebne prodajne pogoje za:

  • posamezne izdelke ali storitve,

  • določene digitalne vsebine,

  • izbrane skupine kupcev (nediskriminatorno),

  • posebne načine plačila.

SPLOŠNA PRAVILA NAGRADNIH IGER

Ta pravila se nanašajo na vse nagradne igre, ki jih organizira ERTG d.o.o., Dunajska cesta 159, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: organizator), bodisi na spletni strani bollsen.si bodisi preko drugih komunikacijskih kanalov.

Organizator si pridržuje pravico, da posamezno nagradno igro dopolni s posebnimi pravili, ki so jasno predstavljena ob prijavi za sodelovanje. Z oddajo prijave za sodelovanje se šteje, da se je udeleženec seznanil s pogoji in se z njimi strinja.

Kdo lahko sodeluje?

V nagradnih igrah lahko sodelujejo:

  • vse fizične osebe, starejše od 16 let,

  • mladoletne osebe, če imajo izrecno soglasje zakonitega zastopnika, zlasti v zvezi z obdelavo osebnih podatkov.

 

POGOJI SODELOVANJA V NAGRADNIH IGRAH

Upravičenost do sodelovanja

V nagradnih igrah lahko sodelujejo vse fizične osebe, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  1. Pravilno in resnično izpolnijo spletni obrazec za sodelovanje,

  2. Niso sodelovale pri organizaciji ali izvedbi nagradne igre,

  3. Niso zaposlene pri organizatorju, naročniku ali z njimi poslovno povezanih podjetjih, niti niso ožji družinski člani teh oseb,

  4. Izpolnjujejo pogoje sodelovanja od začetka do zaključka nagradne igre, vključno z žrebanjem.

NAČIN SODELOVANJA

Posameznik, ki želi sodelovati v nagradni igri, mora izpolniti prijavni obrazec na spletni strani in s klikom potrditi svojo prijavo.

Vsak posameznik lahko v isti nagradni igri sodeluje le enkrat.

S potrditvijo obrazca se sodelujoči strinja:

  • z vsemi določili splošnih in posebnih pravil nagradne igre,

  • z objavo svojega imena in začetnice priimka na seznamu nagrajencev,

  • ter s prejemanjem obvestil o poteku in rezultatih nagradne igre na e-naslov, naveden ob prijavi.

KOMISIJA

Za zagotavljanje transparentnosti organizator imenuje neodvisno tričlansko komisijo, ki:

  • spremlja pravilnost izvedbe nagradne igre,

  • pripravi in podpiše uradni zapisnik po zaključku žrebanja, ki se hrani najmanj 1 leto,

  • ob ugotovljenih kršitvah ali utemeljenem sumu nepravilnosti sprejme ustrezne ukrepe.

Odločitve komisije so dokončne in zavezujoče.

IZVEDBA ŽREBANJA

Žrebanje se izvede na dan, ki je določen za posamezno nagradno igro in je naveden v pravilih ali na prijavnem obrazcu. Izvedba žrebanja lahko poteka na sedežu organizatorja ali na lokaciji partnerja, ki prispeva nagrado.

Med vsemi pravočasno prejetimi in veljavnimi prijavami se nagrajenci izžrebajo z uporabo naključnega računalniškega algoritma. Število izžrebancev ustreza številu razpisanih nagrad.

Vsak udeleženec je lahko v okviru posamezne nagradne igre nagrajen le enkrat.

OBJAVA IN OBVEŠČANJE NAGRAJENCEV

Organizator nagradne igre bo najpozneje v desetih delovnih dneh po zaključku žrebanja objavil seznam nagrajencev na svoji spletni strani (npr. www.bollsen.si) in/ali na svojih uradnih kanalih družbenih omrežij.

Če se nagrajenec v določenem roku ne odzove in ne zahteva nagrade, si organizator pridržuje pravico, da žrebanje ponovi. V tem primeru se lahko tudi rok za objavo rezultatov podaljša.

Poleg javne objave bo organizator najpozneje v dveh delovnih dneh po žrebanju obvestil posameznega izžrebanca o nagradi na elektronski naslov, ki ga je navedel ob prijavi v nagradno igro.

PREVZEM IN DOSTAVA NAGRADE

Nagrajenec mora najpozneje v osmih delovnih dneh po prejemu obvestila pisno potrditi, da želi prevzeti nagrado. To lahko stori preko e-pošte, navadne pošte ali SMS-a.

V odgovoru mora posredovati vse potrebne podatke za prevzem nagrade, kot so:

  • ime in priimek,

  • naslov prebivališča,

  • davčna številka,

  • druge informacije, ki jih organizator zahteva v obvestilu.

Če podatki niso posredovani pravočasno, so nepravilni ali lažni, nagrajenec izgubi pravico do nagrade.

Možni načini prevzema nagrade:

  • osebno na sedežu organizatorja,

  • osebno na lokaciji pokrovitelja nagrade (s potrdilom organizatorja),

  • po pošti na naslov nagrajenca (stroške pošiljanja krije organizator),

  • z denarnim nakazilom na transakcijski račun (v primeru nagrad denarne narave ob soglasju nagrajenca).

Nagrade ni mogoče:

  • zamenjati za gotovino,

  • prenesti na drugo osebo,

  • zamenjati za drug izdelek ali storitev.

Organizator si pridržuje pravico, da pred izročitvijo nagrade zahteva identifikacijo nagrajenca z veljavnim osebnim dokumentom.

Vse dodatne stroške, povezane s prevzemom nagrade (npr. potni stroški, takse ipd.), krije nagrajenec.

DAVČNE OBVEZNOSTI IN AKONTACIJA DOHODNINE

Če vrednost prejete nagrade presega 42,00 EUR z DDV, je organizator (ali pokrovitelj nagrade) dolžan obračunati in plačati akontacijo dohodnine.

Za ta namen mora nagrajenec organizatorju najpozneje v 14 dneh po obvestilu o nagradi posredovati naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek,

  • naslov stalnega prebivališča,

  • telefonsko številko,

  • elektronski naslov,

  • EMŠO,

  • davčno številko.

Če organizator ni tudi izplačnik nagrade, lahko predložene podatke posreduje neposredno pokrovitelju nagrade.

Predložitev teh podatkov je pogoj za izročitev nagrade. Če nagrajenec podatkov ne posreduje v roku, ni upravičen do nagrade.

Nagrajenci se z udeležbo zavedajo, da lahko prejem nagrade vpliva na njihov dohodninski razred. Organizator za dodatne davčne posledice ne odgovarja – vso davčno breme in morebitne obveznosti nosi nagrajenec sam.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI ORGANIZATORJA

Če nagrado v nagradni igri prispe podjetje, ki ni organizator, organizator ne jamči za uspešno izročitev nagrade, kadar zaradi nepredvidenih okoliščin (kot so stečaj, insolventnost, višja sila ali drugi zunanji vplivi) pride do nezmožnosti izpolnitve obveznosti s strani tega podjetja.

V takšnem primeru si bo organizator prizadeval nagrajencem zagotoviti nadomestno nagrado iz svojega nabora nagrad, vendar nagrajenci niso upravičeni zahtevati nakupa istovrstne nagrade ali izplačila njene denarne protivrednosti.

NEPODELITEV NAGRADE

Organizator si pridržuje pravico, da nagrade ne podeli, če izžrebanec:

  • ne poda zahtevka za prevzem nagrade v predpisanem roku,

  • ne posreduje zahtevanih osebnih podatkov,

  • se ne identificira z veljavnim osebnim dokumentom, kadar je to zahtevano,

  • krši pravila nagradne igre,

  • izrecno odpove prejem nagrade (pisno ali ustno).

KRŠITVE PRAVIL

Če organizator ugotovi, da je posameznik sodeloval v nagradni igri v nasprotju s pravili ali zakonskimi določbami, si pridržuje pravico, da mu onemogoči sodelovanje ali ne podeli nagrade, tudi če je bil ta oseba že izžrebana.

V primeru, da se kršitev ugotovi po podelitvi nagrade, lahko organizator:

  • zahteva takojšnjo vrnitev nagrade,

  • zahteva povrnitev denarne protivrednosti nagrade,

  • zahteva povračilo kakršne koli škode, ki je organizatorju zaradi tega nastala.

Varstvo osebnih podatkov

Z označitvijo ustreznega polja na prijavnem obrazcu udeleženec soglaša, da lahko organizator kot upravljavec obdeluje njegove osebne podatke izključno za namen izvedbe nagradne igre, obveščanja o rezultatih ter podelitve nagrade.

Vrste osebnih podatkov, ki jih lahko organizator obdeluje, so navedene v posameznem obrazcu nagradne igre, lahko pa vključujejo:

  • ime in priimek (za namen identifikacije in obveščanja o nagradi),

  • naslov (za dostavo nagrade),

  • elektronski naslov (za komunikacijo glede igre in pošiljanje e-novic),

  • telefonska številka (za kontaktiranje v zvezi z nagrado),

  • davčna številka (v primeru denarne nagrade),

  • EMŠO (za namen davčne obravnave in uskladitve z zakonodajo),

  • številka bančnega računa (v primeru prenosa denarne nagrade).

Udeleženec potrjuje in se strinja, da se lahko njegovo ime ter začetna črka priimka javno objavita v primeru, da je izžreban kot nagrajenec.

Prav tako udeleženec z vnosom podatkov dovoljuje, da mu organizator po zaključku igre pošilja obvestila o prihodnjih nagradnih igrah, promocijah in drugih ugodnostih. Svoje soglasje za tovrstno obveščanje lahko kadarkoli prekliče.

Organizator lahko za obdelavo osebnih podatkov pooblasti tudi zunanje izvajalce (pogodbene obdelovalce), ki so dolžni spoštovati enake standarde varstva podatkov kot organizator sam.

Obdelava osebnih podatkov poteka v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije in evropsko zakonodajo, zlasti Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

Elektronski naslov udeleženca se hrani do preklica soglasja za obdelavo. Udeleženec ima pravico do:

  • dostopa do svojih podatkov,

  • popravka ali dopolnitve,

  • izbrisa (pravice do pozabe),

  • omejitve obdelave,

  • prenosa podatkov k drugemu upravljavcu,

  • ugovora glede obdelave.

Vse zahteve lahko udeleženec pošlje na: hello ( @ ) bollsen. si. Več informacij o varstvu osebnih podatkov je na voljo v Politiki zasebnosti na spletni strani https://bollsen.si

 

Preklic sodelovanja

Udeleženec lahko kadarkoli v času trajanja nagradne igre organizatorju sporoči, da želi odstopiti od igre in preklicati svoje soglasje za obdelavo osebnih podatkov. Zahtevek je potrebno poslati na elektronski naslov: hello ( @ ) bollsen. si. Po odstopu sodelovanje ni več mogoče ponovno vzpostaviti.

Odgovornost organizatorja

Organizator ne prevzema odgovornosti za morebitno neizvedbo ali prekinitev nagradne igre, če:

  • igro onemogočijo ali prepovejo državni organi ali druge pristojne institucije,

  • nastopijo nepredvidene okoliščine višje sile, ki preprečijo izvedbo igre.

Če pride do večjih tehničnih ali poslovnih sprememb, si organizator pridržuje pravico do ustrezne prilagoditve pravil igre. O spremembah bodo vsi udeleženci pravočasno obveščeni, igra pa se bo zaključila skladno s spremenjenimi pogoji.

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev

  1. Ti splošni pogoji veljajo za vse nakupe in naročila, sklenjene preko spletne strani ponudnika, pa tudi v primeru naročil prek elektronske pošte ali drugih elektronskih komunikacijskih poti (t.i. pogodbe na daljavo). Če pride do dogovora po telefonu, mora naročnik svoje naročilo potrditi pisno – preko elektronske pošte ali druge ustrezne komunikacijske poti – da se šteje za zavezujoče in sklenjeno.

  2. Splošni pogoji so obvezujoči za vse pravne posle, ki nastanejo preko navedenih komunikacijskih kanalov.

  3. Pogoji so sestavni del vsakega naročila. Če ni posebej sklenjene pisne pogodbe, veljajo potrjeno naročilo in ti pogoji kot pravno veljavno pogodbeno razmerje.

  4. Naročnik mora pred zaključkom naročila – v spletni košarici ali prek drugih komunikacijskih sredstev – potrditi, da je z vsebino pogojev seznanjen in z njimi soglaša.

Spremembe pogojev

  1. Ponudnik redno posodablja te pogoje v skladu s spremembami zakonodaje.

  2. Poleg zakonskih sprememb si ponudnik pridržuje pravico do občasnega spreminjanja ali dopolnjevanja vsebine pogojev brez predhodnega opozorila.

  3. O pomembnejših spremembah, ki lahko vplivajo na pravice in dolžnosti naročnikov, bo ponudnik naročnike pravočasno obvestil v pisni obliki, praviloma preko elektronske pošte.

  4. Zgodovina in arhiv vseh različic pogojev je dostopen naročnikom na podlagi pisnega zahtevka, poslanega na kontaktni e-naslov ponudnika.

Reševanje sporov

Ponudnik in naročnik se strinjata, da si bosta v primeru sporov prizadevala za mirno rešitev zadeve v duhu dobrega sodelovanja. Če dogovor ne bo mogoč, ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za obravnavo konkretnega primera.

V primeru, da pride do nerešenega spora, ima naročnik možnost uveljavljanja svojih pravic z uporabo spletne platforme za alternativno reševanje potrošniških sporov, dostopne na: Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov.

Za dodatne informacije se lahko naročnik obrne na nacionalno kontaktno točko, ki deluje v okviru Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport Republike Slovenije.

Če sporazumna rešitev ne bo dosežena, je za odločanje o sporu pristojno stvarno pristojno sodišče po sedežu ponudnika v Republiki Sloveniji.

Krajevna veljavnost

Ti pogoji poslovanja se uporabljajo za vse kupce in naročila, ne glede na državo, iz katere je bilo naročilo oddano ali dostop do spletne strani izveden.

Časovna veljavnost

Ti pogoji poslovanja stopijo v veljavo dne 13. junija 2025 ob 15:10 in ostajajo v veljavi do preklica ali spremembe, o kateri bodo naročniki ustrezno obveščeni.